کارواش خانگی ارزان

کارواش خانگی ارزان

این بهترین معاملات ارزان 
کارواش خانگی ارزان برای تمیز و تمیز کردن فضای بیرونی خانه شما بسیار مفید است. اگر تمام خانواده شما برای مدت طولانی در خانه هستند ، فشار شستشو می تواند به ایمن نگه داشتن اموال شما کمک کند و به اعضای مفید خانواده وظایف مثبتی بدهد. این که آیا این یک قالب بیرونی فصلی است ، می توانید عرشه خود را بشویید ، پیاده روی کنید ، مسیر اتومبیل ، مبلمان فضای باز ، اتومبیل یا قایق باشد. نیازی به خرید یک واشر فشار دهنده بنزین بزرگ ، بلند و قدرتمند نیست. واشر فشار ارزان با قدرت کم تا متوسط ​​بیش از قدرت الکتروموتور

کارواش خانگی ارزان VonHaus 1600W

کارواش خانگی ارزان از VanHaus دارای تمام عناصر اساسی برای استفاده در خانه و باغ است. این ارزانترین مدل از سه نسخه با موتور 1600W است که 90 بار (1300psi) را از طریق اتصال اسلحه اسپری متصل به یک شلنگ 5 متری ارائه می دهد. این کیت شامل یک بطری قابل اتصال برای افزودن محصولات تمیز کننده است و مخزن 330 لیتری باید شما را برای مدتی مشغول کند.

کارواش خانگی ارزان Oypla 1400W 105 bar

این فشار شستشو 1400 وات از Oypla جمع و جور است اما قدرتمند است و حداکثر فشار 105 بار (1500psi) و یک لنز با یک نازل قابل تنظیم را ارائه می دهد تا بسته به نیاز شما اسپری را تغییر دهد. 5 متر شلنگ و 5 متر کابل برق برای برد خوب وجود دارد ، به علاوه یک بطری مواد شوینده که به راحتی می پیچد.

کارواش خانگی ارزان Voche 1400W 105 bar

این مدل از Voche مشخصات مشابهی را با یک موتور 1400 وات و فشار حداکثر 105 بار ، تجهیزات ضروری مانند یک بطری دوتکه و شوینده و 5 متر شلنگ و کابل برق ارائه می دهد. با این حال ، یک مزیت قابل توجه Voche حالت توقف خودکار است که هنگام آزاد شدن ماشه موتور را خاموش می کند و باعث کاهش فرسودگی و صرفه جویی در مصرف برق می شود.

کارواش خانگی ارزان قوی Silverline 834832 105 bar

این دستگاه کارواش خانگی ارزان Silverline با شهرت زیاد در زمینه ابزارهای با کیفیت بالا ، برای عملکردی قابل اعتماد و با عمر طولانی ساخته شده است. موتور 1400 وات حداکثر 105 بار را تحویل می دهد (نسخه 2100 وات قدرتمندتری نیز در دسترس است) و یک اسلحه لانسی و اسپری با الگوهای اسپری قابل تنظیم متناسب با کارهای مختلف گنجانده شده است. موتور خنک کننده هوا Silverline برای ماندگاری بالا طراحی شده است و پمپ خودکار شونده به این معنی است که می تواند با منابع کم فشار مانند تهویه آب کار کند.

بهترین کارواش خانگی ارزان

  • پس از دور دیگری از تحقیق و آزمایش ، ما کارواش خانگی ارزان الکتریکی Ryobi RY1419MTVNM 1900 PSI را به عنوان یک انتخاب عالی نیز اضافه کرده ایم .

انتخاب ما

کارواش خانگی ارزان برقی بدون جاروبک Ryobi RY142300 2300 PSI

بهترین کارواش خانگی ارزان

این مدل Ryobi با داشتن چرخ های فوق العاده بزرگ ، یک شلنگ بلند ، یک موتور القایی پیشرفته و یک پلاگین GFCI به خوبی طراحی شده ، کاربر پسندترین واشر فشار الکتریکی است.

ما برای اکثر صاحبان خانه ها ماشین لباسشویی فشار الکتریکی را توصیه می کنیم زیرا استفاده و نگهداری آن از مدل گاز آسان تر است (واشرهای گاز قدرت بیشتری دارند اما اکثر مردم به برق اضافی احتیاج ندارند). موتور القایی بدون برس برس الکتریکی Ryobi RY142300 باید سالها دوام داشته باشد ، و زیاد بودن دستگاه باعث می شود که حتی در صورت شلنگ کشیدن با شلنگ ، واژگونی آن را بسیار سخت کند. این طراحی محکم با داشتن چرخ ها و کابل بزرگتر و همچنین مدیریت شلنگ ، RY142300 را به راحتی برای مانور و استفاده در بین واشرهایی که آزمایش کرده ایم ، انجام می دهد. گارانتی محدود سه ساله این شرکت همچنین طولانی ترین گارانتی است که ما پیدا کردیم. قیمت RY142300 کمی بیشتر از بقیه است ، اما اگر سه بار یا بیشتر در سال از آن استفاده کنید ، بهترین قیمت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =