لطفا قبل خرید تماس حاصل نمایید

بهترین برندهای کارواش صنعتی

بازدید: 2,667 بازدید

Table of Contents

بهترین کارواش صنعتی

در اینجا به صورت سر تیتر از بهترین پمپ کارواش صنعتی نام میبریم.

1-اینتر پمپ ایتالیا

2- اینتر پمپ ترک

3-اشپک آلمان

4-برتولینی ایتالیا

5-کمت ایتالیا و آنووی ایتالیا

6-پمپاک ایتالیا

7 -کارچر

8- هاوک ایتالیا

9-برتولینی چین

10-اینتر پمپ ایرانی

در رتبه بندی بالا کیفیت + قیمت و خدمات پس از فروش ملاک انتخاب بوده است.

نحوه خرید کارواش صنعتی دانش بزرگی است.بسیاری از مشتریان در انتخاب برند کارواش صنعتی فقط به اسب بخار موتور و موتور نگاه می کنند. پمپ ولی فقط فشار پمپ هم کافی نیست بستگی به دبی هم داره مثلا اگه فشار 200 بار باشه حجم آب 8 لیتر و 200 بار و حجم آب 16 باشه لیتر، راندمان تمیز کردن بسیار متفاوت خواهد بود. حجم کم آب مشکلات اساسی ایجاد می کند. شستشو تمیز نیست، بنابراین مطالب زیر به شما یاد می دهد که چگونه در زمان خرید بهترین برند کارواش صنعتی را انتخاب کنید.

بهترین مارک کارواش صنعتی

1-کارواش صنعتی اینتر پمپ

بهترین کارواش صنعتی موجود در بازار دنیا کارواش صنعتی اینتر پمپ ایتالیا است پاک کننده فشار قوی است و از بالاترین قدرت استفاده می کند تا  آب پرفشاری تولید کند تا سطح جسم را بشویید. ضربه آب بیشتر باعث میشود تا کثیفی های چسبیده به جسم راحت تر از بین برود. از آنجایی که از کارواش صنعتی برای تمیز کردن کثیفی استفاده می‌شود، به مقدار کمی مواد شوینده نیاز است، مگر اینکه لکه‌های روغنی بسیار سرسخت باشد، در غیر این صورت کف تولید شده توسط فشار قوی آب برای از بین بردن کثیفی کلی کافی است، بنابراین تمیز کردن با فشار بالا نیز قابل تشخیص است. به عنوان علمی ترین، اقتصادی ترین و دوستدار محیط زیست در جهان یکی از روش های نظافت است.برای مشاوره و خرید راحت با مشاوران گروه صنعتی ایتال سرویس در ارتباط باشید.پمپ کارواش

طبقه بندی پاک کننده های انواع کارواش صنعتی

2-کارواش صنعتی برتولینی ایتالیا

2 -البته کارواش های صنعتی بهتری نیز هستند اما در ایران بعد از اینتر کارواش برتولینی نسبت به قیمت و طول عمر کارواش بهری نصب به سایر برند های باز ار است

با توجه به دمای آب خروجی، پاک کننده های فشار قوی به دو دسته تمیز کننده های فشار قوی آب سرد و پاک کننده های فشار قوی آب گرم تقسیم می شوند.

بزرگترین تفاوت بین این دو این است که یک دستگاه گرمایشی به کارواش آب گرم اضافه می شود که معمولاً از یک سیلندر احتراق برای گرم کردن آب استفاده می کند. استفاده از آب داغ برای شستشو می‌تواند به سرعت مقدار زیادی کثیفی و لکه‌های روغن را که به راحتی با آب سرد شستشو نمی‌شوند پاک کند، بنابراین راندمان تمیز کردن تا حد زیادی بهبود می‌یابد.

با توجه به موتور محرکه، سه دسته وجود دارد: کارواش صنعتی قوی موتوری، واشر فشار قوی بنزینی و واشر دیزلی. همانطور که از نام آن پیداست، این سه ماشین لباسشویی مجهز به پمپ های فشار قوی هستند، تفاوت آنها در این است که به ترتیب به موتورهای الکتریکی، موتورهای بنزینی یا موتورهای دیزلی متصل می شوند تا پمپ های فشار قوی را به کار بیندازند. مزیت پاک کننده های فشار قوی بنزینی و پاک کننده های دیزلی این است که می توان آنها را در میدان بدون منبع تغذیه کار کرد.

با توجه به هدف، می توان آن را به سه دسته خانگی ، تجاری و صنعتی تقسیم کرد :

1. پاک کننده فشار قوی خانگی

پاک‌کننده‌های پرفشار خانگی معمولاً دارای فشار، جریان و طول عمر نسبتاً کمی هستند، معمولاً در حدود 100 ساعت عمر کاری. این ابزارها قابل حمل، انعطاف‌پذیر و ساده در استفاده هستند. فشار اعمال شده به طور کلی حدود ده‌ها کیلوگرم است. در حال حاضر، سهم بازار آن‌ها نسبتاً زیاد است، و اغلب نیازمند تعمیرات نسبتاً فراوان و هزینه نگهداری بالا هستند. به همین دلیل، استفاده از آنها ممکن است اقتصادی نباشد و اغلب به عنوان یک بار مصرف استفاده می‌شوند.

2. پاک کننده فشار قوی تجاری (تجاری).

پاک کننده های فشار قوی تجاری نیاز به پارامترهای بالاتری دارند و به طور مکرر و طولانی استفاده می شوند، بنابراین معمولاً عمر طولانی تری دارند. کاربردهای تجاری مانند لوله پاک کن های فشار قوی، دستگاه های لایروبی لوله های فشار قوی، دستگاه های لایروبی فاضلاب و غیره بادوام تر، کاربردی تر و مقرون به صرفه تر هستند. این فشار عموماً 150 کیلوگرم تا 280 کیلوگرم است که با جریان نسبتاً زیاد مشخص می شود.

تفنگ آب پرفشار کوچک دارای فشار 110 کیلوگرم تا 120 کیلوگرم بر سانتی متر مربع مناسب برای دریافت برق تک فاز و منابع آب شهری است و برای نظافت عمومی ساده از طریق لوله های نازک آب، شابلون های ساختمانی نظافت برج آب، نظافت ماشین، نظافت باغ وحش، نظافت مزرعه، نظافت لوازم خانگی و غیره؛ تفنگ های آب فشار قوی سایز متوسط ​​دارای فشار 150 کیلوگرم تا 275 کیلوگرم بر سانتی متر مربع برای تمیز کردن قالب ها و قطعات صنعتی، تمیز کردن خزه، تمیز کردن پیاده روها، تمیز کردن دیوارهای خارجی، تمیز کردن راکتورها، تمیز کردن روغن، تمیز کردن کندانسورها، مبدل های حرارتی تمیز کردن و تمیز کردن ظروف، کشتی ها و تجهیزات بزرگ صنعتیالکتروموتور ایرانی

3. پاک کننده فشار قوی صنعتی

علاوه بر الزامات عمومی، پاک کننده های فشار قوی صنعتی اغلب دارای الزامات خاصی هستند. استفاده صنعتی عمدتاً در سکوهای حفاری روغن گیره لوله، تمیز کردن مبدل حرارتی کارخانه شیمیایی، تمیز کردن مبدل حرارتی U شکل، زبر کردن سنگ مرمر، تمیز کردن برج خنک کننده و غیره استفاده می شود. این نوع شوینده پرفشار دارای فشار نسبتاً بالایی است و متعلق به سطح فشار فوق العاده بالا با فشار 500-2800 کیلوگرم است.

تفنگ های آب فشار قوی در مقیاس بزرگ دارای فشار 500 کیلوگرم تا 2800 کیلوگرم بر سانتی متر مربع هستند که برای تمیز کردن گودال های چرخشی کارخانه سیمان، تمیز کردن بتن، زنگ زدایی و ضد عفونی فولاد، حذف لاستیک، تمیز کردن سنگ، تخریب بتن، زنگ زدگی عرشه استفاده می شود. ، بارناکل ها، آتش سوزی و پل تمیز کننده، فلزات بزرگ و حذف لایه های اکسید و غیره. بیش از 2000 کیلوگرم می تواند مخازن پوشش پتروشیمی و غیره را حذف کند؛ تفنگ آب فشار قوی فوق العاده بزرگ دارای فشار 36000 پوند تا بیش از 60000 پوند بر سانتی متر مربع است که بیشتر برای تمیز کردن مبدل های حرارتی، تمیز کردن مبدل های حرارتی در کارخانه های شیمیایی، تمیز کردن مبدل های حرارتی U شکل و برش صفحات فولادی، رنگ چسبناک و غیره.

دامنه کاربرد پاک کننده های انواع کارواش صنعتی

3- کارواش صنعتی آنووی ایتالیا

این برند از برتولینی که در رتبه دوم آمده بهتر است اما متاسفانه بخاطر قیمت بالا نبود قطعات کافی باعث پایین آمدن رتبه این پمپ کارواش از انواع کارواش صنعتی شده است

1. نظافت و نگهداری انواع وسایل نقلیه موتوری، وسایل نقلیه مهندسی، ماشین آلات مهندسی و محصولات پشتیبانی کننده ماشین آلات کشاورزی مانند ماشین های شستشو، بولدوزر، میکسر بتن، تراکتور و غیره. تمیز کردن دیوارهای بیرونی، کف، حمام، و استخرهای شنا به ویژه برای درها، پنجره‌ها، کف، توالت‌ها، لکه‌های روغن و گوشه‌هایی که تمیز کردن دستی آنها دشوار است، مؤثر است. ضدعفونی و نظافت کارخانه های فرآوری مواد غذایی، ماشین آلات فرآوری مواد غذایی و آشپزخانه هتل ها و رستوران ها. پاک کننده های فشار قوی بالای 500 بار را می توان برای اسکنه کردن بتن استفاده کرد و پاک کننده های فشار بالا حتی می توانند بتن را با علائم مختلف برش داده و اسکنه کنند.

2. ضدعفونی و نظافت کارخانه های فرآوری مواد غذایی، ماشین آلات فرآوری مواد غذایی و آشپزخانه هتل ها و رستوران ها.

پاک کننده های فشار بالا به طور گسترده ای در حذف گرد و غبار صنعتی، تمیز کردن خیابان های شهری، حذف پوسته شهری، تمیز کردن ماشین لباسشویی، تمیز کردن قطار، تمیز کردن تهویه مطبوع، پردازش مواد غذایی، بهداشت دامپروری و سایر زمینه ها استفاده می شود.

3. نظافت مزارع و کشتارگاه ها

پاک کننده فشار قوی همچنین برای مزارع پرورشی در مقیاس بزرگ، کشتارگاه ها و سایر محیط ها مناسب است و همچنین قادر به انجام کارهای نظافت روزانه است.

نحوه انتخاب انواع کارواش صنعتی

1. بستگی به استفاده دارد

پاک کننده های فشار قوی عمومی را می توان به مصارف خانگی و حرفه ای تقسیم کرد. اگر کمتر از 50 ساعت در سال از ماشین لباسشویی استفاده می کنید، فقط باید یک کارواش خانگی بخرید. قیمت نسبتا ارزان تر، وزن سبک تر، مواد ساده و مقاوم در برابر حرارت نیست. اگر بیش از 100 ساعت از آن استفاده می کنید باید یک شوینده فشار قوی حرفه ای را در نظر بگیرید که اندازه آن بزرگتر است و از مواد بادوام مانند سر پمپ های آلیاژی مس و دریچه های فولادی ضد زنگ ساخته شده است.البته قیمت آن بسیار بالاتر است. کارواش های صنعتی به دو دسته ی تکفاز و سه فاز تقسیم می شنود. قویترین کارواش تک فاز در برند های متفاوتی بنا به سلیقه ی مشتری و نحوه ی استفاده متفاوت می باشد.

2. بستگی به نیاز آب سرد و گرم دارد

پاک کننده های فشار قوی را نیز می توان با توجه به شرایط مناسب به انواع آب گرم و آب سرد تقسیم کرد. عموماً بیشتر بازار از نوع آب سرد است که با تزریق آب تمیز در دمای اتاق با شیر آب می توان از آن استفاده کرد، اما برخی از مکان های تجاری نیاز به آب گرم شستشو دارند در این زمان باید فشار آب گرم خریداری کنید. واشر اگر از نوع آب سرد به صورت عجولانه استفاده می کنید هنگام تزریق آب گرم، قطعات داخلی از جمله پمپ آب خیلی سریع آسیب می بیند و سود آن ارزش از دست دادن را نخواهد داشت.

یک دستگاه گرمایشی به ماشین لباسشویی آب گرم اضافه می شود که معمولاً از یک سیلندر احتراق برای گرم کردن آب استفاده می کند. استفاده از آب داغ برای شستشو می‌تواند به سرعت مقدار زیادی کثیفی و لکه‌های روغن را که به راحتی با آب سرد شستشو نمی‌شوند پاک کند، بنابراین راندمان تمیز کردن تا حد زیادی بهبود می‌یابد. اما اغلب به دلیل قیمت بالای ماشین لباسشویی آب گرم و هزینه عملیاتی بالا، اکثر کاربران ممکن است ماشین لباسشویی فشار قوی آب سرد معمولی را انتخاب کنند؛ البته به منظور بهبود راندمان و اثر تمیز کردن، بسیاری از مشتریان حرفه ای هنوز هم لباسشویی با آب گرم را انتخاب می کنند. دستگاه.

3. همچنین نازل را انتخاب کنید

اثر تمیز کنندگی ناشی از نازل های مختلف نیز متفاوت است. به عنوان مثال، نازل جت آب دایره ای می تواند راندمان تمیز کردن را افزایش دهد، نازل فن می تواند نازل را به عنوان اسپری کم فشار (می تواند آب صابون پاشیده) و جت آب به شکل فن فشار بالا و سر برس کم فشار بچرخاند. می تواند جریان آب کم فشار را برای مسواک زدن ملایم اسپری کند. برخی از این آبپاش ها همراه با هدایایی هستند و برخی را باید خودتان خریداری کنید و در هنگام خرید باید بر اساس نیاز خود انتخاب خوبی داشته باشید.

4. کسب و کار را انتخاب کنید

برندهای زیادی ماشین لباسشویی در بازار وجود دارد.ماشین های وارداتی 1-2 برابر گرانتر از ماشین های داخلی هستند.انتخاب باید بر اساس نیاز واقعی و بودجه شما باشد. معمولا تجهیزات وارداتی از نظر فناوری جدید هستند و دوام و کارایی آن نسبت به داخلی مزایای خاصی دارد اما قیمت آن نیز بسیار بالاتر است. پس از انتخاب برند برای استفاده، باید به انتخاب یک کسب و کار نیز توجه کنید. مخصوصاً باید نمایندگی های داخلی را انتخاب کنید که خدمات تعمیر و نگهداری پس از فروش را ارائه می دهند، بسیاری از نمایندگی های داخلی هستند که فقط می فروشند اما تعمیر نمی کنند و حتی قطعات یدکی هم ندارند. واردات کالا از خارج از کشور برای ارسال دستگاه به تعمیرات خارجی نه تنها دارای فاکتورهای زمان و همچنین هزینه است.مشکلات و هنگام مواجهه با مشکلات استفاده، اغلب کسی برای پاسخگویی وجود ندارد که برای کاربران بسیار ناخوشایند است.

مشخصات فنی

4- کارواش صنعتی پمپاک

کارواش صنعتی پمپاک در بین کارواش های صنعتی در ایران 4 است هم بخاطر قیمت بالا و هم قطعات این دستگاه که کم پیدا میشود .

1. فشار : قدرت تخریب و از بین بردن کثیفی نشان دهنده قدرت و توانایی ضربه زدن است. هرچه خاک سخت تر باشد، فشار مورد نیاز بیشتر است. کثیفی دیواره داخلی لوله های تولید میدان نفتی و لوله های چاه آب به طور کلی به 700 بار تا 1400 نیاز دارد. از طریق آزمایش ما، بالاترین فشار 1400 است. فشار عملیاتی 1350 بار می تواند الزامات مخرب تقریباً تمام الزامات تمیز کردن لوله های مقیاس و حذف موم را برآورده کند. توجه داشته باشید که فشار ربطی به برد ندارد .

2. سرعت جریان : هرچه سرعت جریان بیشتر باشد، راندمان تمیز کردن بیشتر است. از طریق آزمایش ها و تمرینات ما، تحت فشار 1350bar، سرعت جریان 44 لیتر در دقیقه می تواند اطمینان حاصل کند که 8 نازل همزمان کار می کنند و چرخش را افزایش می دهد. تمیز کردن سطح زمان: هر چه زمان طولانی تر باشد، فرکانس تمیز کردن بیشتر و بازده تمیز کردن بهتر است. برای یک قطعه 2 دقیقه زمان نیاز است که معادل 4 ثانیه برای لوله های بالا و پایین، 60 ثانیه برای جلو و 20 تا 40 ثانیه برای 16 ثانیه دیگر، طول لوله 10 متر، حدود 0.18 متر در ثانیه، 8 نازل فوق العاده است. -تمیز کردن چرخش جت فشار بالا، سرعت مورد نیاز بیشتر یا مساوی با قابل تنظیم در 420rpm است.

3. دما : دما می تواند ساختار چربی و کثیفی را ذوب کرده و تخلیه کند، و آن را با ویژگی های سیال شل کند و به راحتی حذف شود. به طور کلی جت آب 1350 بار گرمای اصطکاک جت حدود 30 ~ 40 درجه سانتیگراد تولید می کند و هیچ مشکلی برای شستشوی سرد، رسوب زدایی و حذف موم به طور همزمان وجود ندارد. با این حال، پاک کردن موم و کثیفی با شستشوی سرد در دمای محیطی 0~15 درجه سانتیگراد بسیار دشوار است و اگر در دمای -50~0 درجه سانتیگراد باشد، استفاده از آب سرد حتی غیرممکن است. معمولاً هنگام کار در دمای زیر 15 درجه سانتیگراد، دمای آب باید بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد گرم شود، اما دمای حذف موم باید بالاتر از 30 درجه سانتیگراد باشد.

لوازم جانبی کارواش صنعتی

[1] نازل چرخان برای سرعت بخشیدن به منطقه تمیز کردن و کارایی

[2] سندبلستر، اضافه کردن شن و ماسه ریز برای از بین بردن زنگ زدگی و خاک، آب و شن و ماسه، خاک و جریان سنگ مخرب تر است.

[3] میله‌های اکستنشن، مکان‌های مرتفع و مکان‌های دوری که نمی‌توان آنها را در فاصله نزدیک جابه‌جا کرد

*فشار پاشش دستگاه نظافت 5-15 سانتی متر از نازل برای نظافت موثر است و اندازه دستگاه ربطی به برد و مسافت ندارد.

[4] تمیز کردن هود (مقاله مرتبط: هود تمیز کننده چیست؟ )

[5] گروه پوشش تمیز کردن

[6] اتصال سریع

نوک نازل

1. سر نازل لوله بیرونی:  سناریوهای کاربردی مختلفی با توجه به زاویه وجود دارد .

زاویه پاشش شاخصی است که برای ساده سازی پوشش استفاده می شود.زاویه لزوما به فشار مربوط نمی شود.انتخاب زاویه به هدف و عمق بستگی دارد.

  • نازل استوانه ای است 0 درجه، قدرت مخرب ترین متمرکز، مورد استفاده برای حذف بتن و فلز سطوح ( توجه داشته باشید که فاصله موثر 0 درجه 05/15 سانتی متر است، و آن را تبدیل به مه آلود اگر آن را بیش از این فاصله )
  • نازل های فن برای تمیز کردن، جنبه های چربی زدایی، خنک کننده، و غیره، سه زاویه معمول استفاده می شود: 15 درجه را می توان برای برداشتن بتن با گاراژ با کف انبار، دیوارها، سقف ها با آب، 25 درجه برای عرشه ها، راهروها، آجر، باغ استفاده کرد. , مبلمان, 40 برای دیوارهای گچی، پانل های دیواری و سطوح صاف استفاده می شود؛ سر نازل چرخان می تواند چندین الگوی اسپری به شکل فن با زاویه باز ایجاد کند که می تواند روی سطح جسم گرد شود که می تواند زمان تمیز کردن را کوتاه کند. .

2. سر نازل لوله داخلی: سناریوهای کاربردی مختلفی با توجه به شکل وجود دارد .

  • سر نازل نفوذی مانند یک نازل جلو و سه نازل پشتی می باشد که این نوع نازل قدرت نفوذ بسیار بالایی دارد و دارای نیروی آسیب رسان و خرد کننده بسیار قوی بر روی مواد رسوب شده می باشد. می تواند لوله ها و ستون های پر از موانع رسوبی را تمیز کند، سنگ ها، یخ، سنگ آهک، خاک رس، بتن و ریشه درختان را بشکند.
  • سر نازل های جت عریض مانند نازل های گرد عمومی و نازل های مخروطی عمومی برای نظافت عمومی مناسب هستند و برای تمیز کردن و رفع موانع در فاضلاب های خانگی و خصوصی استفاده می شوند و می توانند زباله های روغنی، سنگ آهک، صابون و گریس را از بین ببرند.
  • نازل چرخان می تواند دیواره لوله را تمیز کند، می تواند لوله مسدود شده توسط ماسه، خاک متراکم، سنگ آهک (با استفاده از مته) یا رسوب معدنی، بتن، شن (با استفاده از سر کاربید سیمانی)، ریشه های گیاه، چوب، نازل پروانه را تمیز کند. مجهز به شکل استوانه ای یا پروانه های برش مخروطی، کاربید یا مته نیز می باشد. پروانه می تواند تمام رسوبات و زباله ها را بریده و آسیاب کند.
  • نازل‌های راهنما مانند نازل‌های راهنمای فنری متحرک می‌توانند به خم‌های محکم و تله‌های P نفوذ کنند؛ نازل‌های بیضوی می‌توانند به آرامی در داخل خم‌ها و زانوها حرکت کنند، مناسب برای لوله‌هایی با پیچ‌های تند؛ نازل‌های تخم‌مرغی شکل با طراحی شیب‌دار دوگانه، در عین حال دارای کشش قابل توجهی هستند. و توانایی تمیز کردن فاضلاب؛ نازل U-turn می تواند شلنگ را به اتصال لوله T شکل و گوشه های دشوار هدایت کند.
  • سر نازل های سنگین مانند نازل های تمیز کننده کف متعادل. بیشتر وزن کل آن بر اساس کف آن است. این ویژگی باعث می شود که این نازل سنگین در فاضلاب وارونه نشود. از آنجایی که نازل زیر لوله قرار دارد، نازل متعادل دارای مانع فلاشینگ قوی است قابلیت تمیز کردن لوله های ته تخت بزرگ و بلند برای تمیز کردن لوله های ته تخت بزرگ و بلند مناسب است. شکل سورتمه.زاویه نازل دو شیب رو به پایین لوله است.اندازه گیری کنید و کنار بگذارید و کاملا تمیز شود. این نوع نازل برای تمیز کردن منظم کف خطوط لوله بزرگ، گل و لای، لجن، سنگ آهک و رسوبات دیگر و حذف شن و ماسه استفاده می شود.
  • سر نازل ضد انفجار برای عملیات ضد انفجار، ضد حریق و قابل اشتعال استفاده می شود.نازل از مواد برنزی ساخته شده و با نازل های شیبدار مختلف مخلوط می شود.برای تمیز کردن مخازن ذخیره سازی داخلی با مایعات قابل اشتعال (مانند) بسیار مناسب است. سوخت) در داخل. استفاده از این نازل می تواند مخزن آب را کاملا تمیز کرده و از خطر جرقه جلوگیری کند. تمیز کردن مخازن پر از مایعات قابل اشتعال (به عنوان مثال سوخت)

نازل هسته داخلی فولاد ضد زنگ و هسته داخلی سرامیکی را فراهم می کند. عمر مفید هسته داخلی سرامیکی بیشتر از هسته داخلی فولاد ضد زنگ است.

 

تفاوت بین پاک کننده های فشار قوی، پاک کننده های بخار پرفشار و شوینده های بخار و کاربردهای مربوطه آنها چیست؟

5- کارواش های صنعتی کمت

این برند به علت تازه بودن در بازار ایران نمیشود نظر قطعی داد چون هنوز زمانی از استفاده این برند نمیگذرد

پاک کننده های فشار قوی برای تمیز کردن روزانه ماشین آلات، وسایل نقلیه و ساختمان ها برای از بین بردن کثیفی های سرسخت، لکه ها و سایر زباله های چسبیده به سطوح مختلف استفاده می شود. سرعت کم و روش پلاگین سه ستونی پمپ را پایدارتر و عمر طولانی تر می کند و تعمیر و نگهداری پاک کننده فشار بالا را آسان تر می کند.

پاک کننده فشار بالا از مقدار کمی آب برای تولید فشار بسیار زیاد استفاده می کند، بنابراین می تواند در مصرف آب بدون هدر رفتن صرفه جویی کند و منابع آب را گرامی بدارد.

پاک کننده فشار قوی که در اینجا به آن اشاره می شود در واقع یک پاک کننده فشار قوی آب سرد است، در حالی که بخارشوی فشار قوی به یک پاک کننده فشار قوی آب گرم اشاره دارد.

فشار واشر آب سرد بیش از 100 کیلوگرم فشار دارد و می تواند هرگونه آلودگی مانند خزه روی بتن، رنگ و گرافیتی روی دیوارها، رسوبات خاک و نمک روی عرشه کشتی را از بین ببرد.

شوینده فشار قوی آب گرم یک دیگ اضافه داخل دستگاه است که دمای آب تا 80 درجه سانتی گراد می رسد اما برای تبدیل شدن به بخار کافی نیست. پاک کننده فشار قوی آب گرم یک ابزار تمیز کننده ایده آل برای کاربردهای چربی زدایی است که تمام عملکردهای نوع آب سرد را دارد و بیشتر برای صنایع غذایی یا گریس روی موتور و سایر قطعات مکانیکی مناسب است.

بخارشوی چیست؟

در برخی مواقع یا برخی تجهیزات مدارهایی در آن وجود دارد بنابراین در هنگام نظافت بدون آب نیاز به بخارشوی است مثلاً اگر پله برقی را نتوان با تمیز کننده فشار قوی تمیز کرد نیاز به بخار است که تأثیری بر روی دستگاه نخواهد داشت. مدار و باعث ایجاد خطر می شود.، و می تواند عملکردهای تمیز کردن و ضد عفونی را همزمان انجام دهد.

بخارشوی بخار با دمای بالای 100 درجه سانتیگراد و فشار 3 تا 9 کیلوگرم است.لطفا توجه داشته باشید که آبی که از آن خارج می شود بخار است بنابراین فشار آن نمی تواند مانند یک شوینده پرفشار یا پرفشار باشد. بخارشوی

بخارشوی را می توان در دمای بالا استریل کرد، که می تواند به طور موثر مشکل کنترل عفونت را حل کند و برای بخش های مراقبت های پزشکی و مسکونی ایده آل است.

توصیه پاک کننده کارواش صنعتی

کارواش صنعتی با فشار آب سرد DEN-SIN KC75 (C-200E)

1. فشار 200 بار

2. سرعت جریان 16.5 لیتر در دقیقه است

3. ولتاژ 220 ولت برق 3 فاز

کارواش فشار آب داغ DEN-SIN KC75H

1. فشار 200 بار

2. سرعت جریان 15 لیتر در دقیقه است

3. ولتاژ 220 ولت برق 3 فاز

نوع موتور DEN-JET واتر جت فشار قوی CD50-1250

1. فشار 1250 بار

2. سرعت جریان 15 لیتر در دقیقه است

3. موتور دیزلی 50 اسب بخار

بخارشوی BILLY

1. فشار 6.5 بار

2. درجه حرارت 145 درجه سانتی گراد

3. تامین بخار 2.13 کیلوگرم

سر نازل فشار قوی

سر نازل کوپلینگ سریع-Canada BE سر نازل کوپلینگ سریع 0°15°25°40°65°

نازل چرخشی ایتالیا PA-250bar

نازل چرخشی ایتالیا PA-350bar

ارزیابی پاک کننده فشار قوی Jinqun چگونه است؟

6-کارواش صنعتی متفرقه

انواع کارواش صنعتی موجود بازار را به هیچ عنوان تصیه نمیکنیم

(موارد زیر موارد واقعی هستند، بدون کذب)

  • کارخانه یخ معروف

سال هاست که کف صنعتی دارای لکه های شیری است که بسیار مقاوم و چرب بوده و هر بار که برای مسواک زدن نیاز به مسواک زدن بسیار زیاد است، سال هاست که این مشکل گریبانگیر این شرکت بوده است.

امتیاز مهمان:

من می توانم حرفه ای بودن شما را در گفتگو با شما احساس کنم، اما می ترسیم که دست به زمین خاک نزده باشیم و دستگاهی را که برای ما مناسب نیست خریده باشیم، بسیار متشکرم که تصمیم فوری گرفتید، ما دستگاه را ترتیب می دهیم به طور مستقیم در روز دوشنبه اجازه دهید ما آن را تجربه کنیم.

تازه دو ساعت شستم خیلی تمیز بود عالی بود!

  • شرکت معروف چرخ سنگ زنی

مشکل بازده محصول

امتیاز مهمان:

استفاده از پاک کننده فشار قوی شما عملکرد ویفرها و سایر محصولات را بهبود بخشیده است. فشار پاک کننده فشار قوی به اندازه کافی بالا است و جریان آب از آن به اندازه کافی پایدار است تا سوراخ ها را کاملاً از بین ببرد.

  • استاد لذیذ (با سر نازل)

برای کارخانه مواد غذایی، انسداد خط لوله بسیار جدی است.

امتیاز مهمان:

ما از تولیدکنندگان زیادی پرسیدیم، هیچ کس آنقدر حرفه ای نیست که شما بتوانید به تمام سوالات ما پاسخ دهید.

با تشکر از شرکت شما، دستگاه بسیار مفید است و از توصیه شما متشکرم. مشاوران در سطح کارگردان بسیار حرفه ای هستند.

  • پل گواندو (با سندبلستر)

رنگ روی پل بسیار چسبناک است و نیازی به استفاده از شوینده معروف 500 کیلوگرمی 1250 کیلوگرمی فشار قوی نیست، نه تنها قیمت واحد آن بالاست، بلکه وزن آن به راحتی قابل جابجایی نیست.

پل گواندو با استفاده از 4000psi (275 کیلوگرم)، همراه با سندبلاست، فشار آب و شن، می‌تواند تاثیری بیش از 4 برابر فشار داشته باشد.

با موفقیت پاکسازی شد!!

برای اطلاع از خرید و قیمت بهترین کارواش صنعتی تک فاز و سه فاز با شرکت ایتال سرویس در ارتباط باشید.

دسته‌بندی کارواش
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهارده =

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت