قیمت کارواش خانگی

قیمت کارواش خانگی

تجارت کارواش خشک سیار

نصبت به قیمت کارواش خانگی

مقدمه

تولید ایده های تجاری یک فعالیت دست و پا گیر است. این شامل تحقیقات عمیق بازار به منظور شناسایی نیازهای مشتری و گزینه های موجود ، یافتن شکاف و سپس کلیک در زمان مناسب است. جنبه مهم احساس روده یک کارآفرین برای موفقیت در هر تجارت است. مطمئناً مدیریت صحیح کسب و کار یک بخش ضروری برای موفقیت هر تجارت است.

به طور مشابه در اینجا ، ما فکر کرده ایم که یک “شرکت خدمات یعنی کارواش خشک” ایجاد کنیم و جزئیات آن به شرح زیر است:

“تجارت خشکشویی ماشین خشک”

ما در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات تجاری خشکشویی به دارندگان مختلف اتومبیل هستیم که مایلند وسیله نقلیه خود را در شرایط تمیز داشته باشند.

با مقاله خود راهنمایی کنید

اگر برای نوشتن مقاله خود به کمک نیاز دارید ، خدمات حرفه ای مقاله نویسی ما برای کمک به شماست!

اطلاعات بیشتر کارواش خانگی ارزان

ما شناسایی کرده ایم که افراد مختلف کلاس خدمات وقتی در صف کار شستن وسایل نقلیه خود در صف قرار می گیرند با مشکل روبرو می شوند زیرا کمبود وقت دارند و برای تأمین امکانات به آنها این کارواش خشک سیار را باز خواهیم کرد از ساعت 8 صبح تا 6 عصر.قیمت کارواش چینی برای بررسی امکان سنجی این ایده ، ما یک نظرسنجی بسیار کوچک یعنی 40 نفر انجام داده ایم و پاسخ بسیار مثبت پاسخ دهندگان را دیده ایم که انگیزه مثبت ما را برای ادامه این ایده ایجاد کرده است. علاوه بر این ، این ایده در منطقه پنجاب جدید است و از استقبال بسیار خوبی نیز برخوردار است ،قیمت کارواش خانگی در حال حاضر هیچ کس رقیب ما نیست و ما در حال ارائه خدمات منحصر به فرد ون موبایل هستیم ، یعنی وانی که در محلی که محل شستشوی وسیله نقلیه است ، خواهد رسید و ون با تمام تجهیزات کاملاً پر شده است.

استراتژی توسعه ما ، در شروع قیمت کارواش خانگی کار ما گاراژ خود را باز خواهیم کرد که در آن ون های سیار در مستعمره دفاعی یعنی در جالندهر پارک شده اند زیرا تقریباً 10،0000 دستگاه وسایل نقلیه در شهر جالاندار وجود دارد که فقط بازار عظیمی را برای پوشش ما فراهم می کند. اما از آنجایی که ما در کل تجارت پنجاب در این تجارت تازه کار هستیم ، بعداً هدف ما پوشش کل منطقه پنجاب است.

در مورد ما این تقاضا وجود دارد زیرا افراد زندگی پرمشغله ای را سپری می کنند و به سختی فرصتی برای رفتن به کارگاه برای شستن وسیله نقلیه خود پیدا می کنند.

ما این شکاف را از تجربیات خود شناسایی کرده ایم و بنابراین فرصتی برای شروع کار شستشوی خشک ماشین های خشک پیدا می کنیم.

هدف اولیه و کوتاه مدت ما SURVIVAL خواهد بود ، یعنی برای یک دوره شش ماهه و در این دوره سعی خواهیم کرد تا مفهوم را در بین مشتریان رواج دهیم و هنگامی که به این هدف رسیدیم آسمان برای ما حد مجاز است.

پنج سال پایین تر از خط می توانیم به فکر رفتن در سطح ایالت باشیم.قیمت کارواش چینی و هنگامی که به این مهم دست یافتیم ، می توانیم فقط به فکر رقابت با برخی از شرکت های فعال در متروها باشیم.

ریسک بازار تقریبا ناچیز است زیرا تقاضا برای چنین خدماتی در کل باقی مانده و تهدید رقابت در بازار هدف در ابتدا ناچیز است.

توضیحات عمومی شرکت

مفهوم کسب و کار قیمت کارواش خانگی:

Ø ایده تجارت ما ارائه خدمات شستشوی اتومبیل سیار adry مورد نیاز مشتریان در زمان مناسب و با هزینه اسمی است.

Ø ما می خواهیم افرادی را که در زیر ما کار می کنند و براساس حقوق و دستمزد استخدام می شوند ، داشته باشیم.

Ø در این صورت ما حتی می توانیم برای راهنمایی کارگران و حتی برای مدیریت پروژه های مهم و طولانی مدت متخصص داشته باشیم.

قیمت کارواش خانگی مشتریان می توانند از طریق:

تماس تلفنی با شماره های خط تلفن ما

o مستقیم

Ø خدمات از 9 صبح تا 6 بعدازظهر در دسترس خواهد بود.

Ø ما سعی خواهیم کرد خود را به جدیدترین فناوری برای هر یک از خدمات مجهز کنیم و این تجهیزات فناوری بر اساس مقیاس عملیات و امکان سنجی اقتصادی باشد.

بیانیه ماموریت:

“برای باز کردن اولین زنجیره کارواش خشک متحرک در پنجاب”

اهداف و اهداف شرکت:

اهداف: یک شرکت سالم و موفق باشد که در ارائه بهترین خدمات به مشتری پیشرو باشد و دارای یک رابطه وفادار با مشتری باشد.قیمت کارواش ایتالیایی

هدف: برای دستیابی به سطح بالایی از رضایت قیمت کارواش ایتالیایی

فلسفه تجاری: پیشرو بودن در صنعت خدمات با حفظ ارتباط طولانی مدت با مشتریان.

تجزیه و تحلیل صنعت:

صنعت خودرو یکی از بهترین بخشهای در حال رشد در هند است. رشد این بخش در چند سال گذشته بسیار زیاد است و این بخش در آینده با سرعت زیادی رشد می کند.

* هند دومین بازار بزرگ دو چرخ در جهان است.

* چهارمین وسیله نقلیه تجاری بزرگ در جهان.

* یازدهمین بازار بزرگ اتومبیل سواری در جهان.

* احتمالاً فروش خودرو در هند هر ساله به طور متوسط ​​15 درصد رشد می کند.

مرحله چرخه زندگی صنعت خودرو هند: –

با توجه به ارقام فوق ،قیمت کارواش چینی ما به راحتی می توانیم پیش بینی کنیم که بخش خودروی هند بدون شک در یک مرحله رشد قرار دارد و به همین دلیل ، مطمئن هستیم که تجارت ما در آینده به دلیل افزایش تقاضا برای خودرو جنبه های رشد عظیمی خواهد داشت.

اما ، اگر در مورد برنامه تجاری خود صحبت کنیم ، تجارت ما در مرحله مقدماتی خواهد بود زیرا مفهوم جدیدی در پنجاب است. بنابراین ، در مرحله ابتدایی در مرحله مقدماتی است اما به دلیل رشد چشمگیر صنعت خودرو هند ، به زودی در مرحله رشد قرار خواهد گرفت.

پیش فروش های منحصر به فرد:

* زمان کار ما قیمت کارواش خانگی

* ون سیار

* خدمات ارائه شده در عرض 30 دقیقه

آنالیز  قیمت کارواش خانگی SWOT

1) قدرت –

* زمان ارائه خدمات متفاوت از دیگران است.

* خدمات با کیفیت بالا

* خدمات تحویل در منزل ارائه شده توسط ما.

* 30 دقیقه خدمات قیمت کارواش خانگی

2) ضعف-قیمت کارواش خانگی

* آگاهی زیادی ندارد

* گرفتن کارمند دشوار است.

* مدیریت بیش از 4 مشتری در یک زمان

3) فرصت ها-

* برای استفاده از بازار دست نخورده

* رقابت کمتری قیمت کارواش خانگی

* زمان کار یعنی 9 صبح تا 6 عصر

* فروش بالای خودرو

4) تهدیدها

* مشتری فقط به نمایندگی ها می رود.

* عدم تمایل مشتری برای رفتن به کارگاه ها.

محصول و خدمات

· ماشین شویی

خدمات شستشوی اتومبیل شامل خدمات تمیز کردن فضای داخلی و داخلی شامل شستشوی خارجی و خشک کردن خودرو و یک کارواش مدرن ،قیمت کارواش چینی به راحتی در دسترس و با کیفیت بالا است. این تجارت از طریق تاسیسات مستقل و چندین چادر متحرک فعالیت خواهد کرد قیمت کارواش ایتالیایی که به شما امکان می دهد تجارت از مکانی به مکان دیگر در سراسر منطقه منتقل شود.قیمت کارواش خانگی این به مشتری بستگی دارد که آیا ماشین آب شستشو یا واکس ماشین را تهیه می کند که در هزینه های مختلف متفاوت خواهد بود. برای داشتن محیط زیست بیشتر و کمک به جامعه ، اقدامات مختلف دیگری نیز برداشته خواهد شد.

· جزئیات خودرو قیمت کارواش خانگی

این تجارت همچنین خدمات جزئیات اتومبیل را ارائه می دهد که شامل تمیز کردن لبه و موکاپ و اپیلاسیون است. این خدمات درآمد قابل توجهی برای کسب و کار به همراه خواهد داشت زیرا مدیریت پیش بینی می کند که تقریباً 25٪ از مشتریان شستشوی اتومبیل نیز خدمات جزئیات را انتخاب کنند. این کسب و کار همچنین جزئیات داخلی را شامل می شود که شامل از بین بردن تشک های کف ، و تمیز کردن کامل تمام روتختی ها و داشبورد است.

توضیحات محصول و خدمات

شرکت کارواش سیار ما از بالاترین کیفیت محصولات کارواش استفاده خواهد کرد و خدمات مختلفی از جمله:

* شستن دست

* چماق خشک است

* رفع اشکال

* لاستیک ، رینگ و چاه چرخ را تمیز کنید

* داش ، کنسول و درب درب را پاک کنید

* فضای داخلی خلاuum

* لاستیک و قالب قالب را بپوشید

* شیشه و آینه های تمیز ؛ خیلی بیشتر قیمت کارواش چینی

ما با رشد کسب و کار خود کارمندان و مدیر را استخدام خواهیم کرد.قیمت کارواش خانگی با ادامه رشد کسب و کار ، تعداد تجهیزات و سایر موارد مورد نیاز افزایش می یابد.

کارمندان وظیفه دارند تجربه کلی خدمات را ایجاد کنند ، مشتریانی شاد و وفادار ایجاد کنند.

چگونه می خواهیم با آنها رقابت کنیم: –

ما در مورد خدمات ارائه شده توسط کارواش سیار در ایالات متحده آمریکا و انگلیس و استراتژی قیمت دنبال شده توسط آنها مطالعه کرده ایم و از این طریق دریافتیم که هزینه شارژ توسط آنها بسیار زیاد است. بنابراین ، آنها از نظر قیمت با رقبای خود رقابت نمی کنند اما از نظر خدمات ارائه شده توسط آنها رقابت می کنند.

بنابراین ، ما همچنین تمرکز داریم که استراتژی آنها را برای ارائه خدمات به مشتریان خود دنبال کنیم و همچنین بر رضایت مشتری یعنی بهبود کیفیت خدمات خود تمرکز خواهیم کرد قیمت کارواش ایتالیایی تا اینکه با استراتژی های قیمت گذاری با رقبا رقابت کنیم.

اما ما همچنین سعی خواهیم کرد از برخی راهکارهای تبلیغاتی مانند کوپن های تخفیف و 5 + 1 خدمات استفاده کنیم که به معنی هر 1 سرویس 1 رایگان است. اما ، تمرکز اصلی ما ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به مشتریان است.

برنامه ی بازاریابی

کارواش سیار اطلاعات خوبی در مورد بازار دارد و اطلاعات زیادی در مورد مشتریان هدف دارد.قیمت کارواش خانگی این اطلاعات برای درک بهتر سرویس دهی ، نیازهای خاص آنها و اینکه چگونه کارواش سیار می تواند ارتباط بهتری با آنها داشته باشد ، از این اطلاعات استفاده خواهد شد.

نیازهای بازار قیمت کارواش خانگی

کارواش سیار با خدمات برتر کارواش دستی برای مردم جلاندار بازار را ارائه می دهد. کارواش سیار به دنبال تحقق مزایای زیر است که برای مشتریان مهم است:

· خدمات مشتری نمونه:قیمت کارواش خانگی مشتریان هدف پول دارند و عادت دارند خدمات عالی به مشتری ارائه دهند.قیمت کارواش چینی آنها به طور مرتب از کارواش سیار استفاده نمی کنند مگر اینکه خدمات عالی دریافت کنند.

· راحتی: ساعات کار و همچنین زمان لازم برای ارائه خدمات باید به ترتیب مناسب و سریع باشد تا سهم بازار را بدست آورید.

· شستشوهای با کیفیت بالا: بازار هدف برای شستشوی با کیفیت بالاتر برای اتومبیل های سطح بالای خود ارزش قائل است.

رشد بازار قیمت کارواش خانگی

بازار شستشوی خودرو طی 6 سال گذشته رشد مداوم و 4 درصدی را تجربه کرده است.قیمت کارواش ایتالیایی برای چهار سال آینده رشد 4٪ پیش بینی می شود.

روند بازار

روند بازار صنعت شستشوی اتومبیل شاهد گرانش از شستشوی دستی تا امکانات ماشین لباسشویی اتوماتیک است. این روند با پیشرفت تکنولوژی تقویت شده است. در طی چند سال گذشته ماشین لباسشویی های اتوماتیک از قیمت کمتری برخوردار بوده و از کارآیی بالاتری برخوردارند تا جایی که سرمایه گذاری در این ماشین آلات معمولاً مقرون به صرفه است. اگرچه ممکن است تصور شود که این منجر به از بین رفتن دست شستشو می شود ، ساینده دستگاه هرگز برای خودروهای گران قیمت مناسب نخواهد بود. این روند تأثیر قابل توجهی در تأسیسات شستشوی دست که دارای مشتری بسیار کافی مشتری دارای ماشین های گران قیمت هستند ، نخواهد داشت. کارواش سیار مشتری نهایی را هدف قرار می دهد و با کاهش عرضه در بازار تقاضا برای خدمات آن افزایش می یابد.

تقسیم بندی بازار قیمت کارواش خانگی

کارواش سیار مشتریان خود را بر اساس نوع مالکیت خودرو تقسیم می کند. کارواش سیار معتقد است که نوع اتومبیلی که شخص در اختیار دارد ، حجم زیادی از نیازهای شستشوی ماشین و جزئیات آن را بیان می کند.

· دارندگان اتومبیل های جدید: دارندگان خودروهای جدید بیشتر از سرویس شستشوی ماشین دستی استفاده می کنند. این دارندگان به اتومبیل خود افتخار می کنند و آنها را اغلب به خدمات شستشو و جزئیات می رسانند.قیمت کارواش ایتالیایی هدف این مشتریان ترویج استفاده منظم از سرویس شستشو است. هدف این است که به این مشتریان اطلاع دهیم که شستشوی اتومبیل اتومبیل باعث می شود اتومبیل آنها به اندازه روزی که ماشین را از نمایشگاه بیرون می کشند خوب به نظر برسد.

· دارندگان اتومبیل های لوکس قدیمی: این افراد چندین سال است که اتومبیل های لوکس و پیشرفته خود را در اختیار دارند یا توانایی پرداخت هزینه اتومبیل لوکس جدید را ندارند اما احساس آرامش رانندگی می کنند. هر دوی این گروه ها می خواهند ماشین های خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنند. کسانی که اتومبیل دست دوم خریده اند اغلب ساعت های زیادی را در اتومبیل خود می گذرانند و به زیبایی ظاهری اتومبیل خود اهمیت زیادی می دهند. این مالکان اتومبیل های خود را برای شستشوی منظم و جزئیات گاه به گاه به داخل خانه می آورند.

· دارندگان اتومبیل های اسپرت: این افراد غالباً جوان و میانسال هستند و ظاهر اتومبیل خود را بسیار مهم می دانند. آنها همچنین به ظاهر اتومبیل خود افتخار می کنند و حداقل هفتهانه دست ماشین خود را می شویند.

· دارندگان مادام العمر: بسیاری از مردم بیش از 5 یا 6 سال مالک اتومبیل خود بوده اند. آنها به اتومبیل خود متصل هستند و اگرچه خرید ماشین جدید برای آنها منطقی تر است ،قیمت کارواش ایتالیایی اما وقتی ماشین کثیف است ، گاهی ماشین خود را برای شستشو می آورند. آنها دوست دارند اتومبیل هایشان نمایشی به نظر برسد و می خواهند آن را در شکل خوبی حفظ کنند.

· مشاغل محلی: برخی مشاغل محلی دارای ناوگان اتومبیل و وانت های کوچک هستند قیمت کارواش چینی که برای حفظ وجهه شرکت خود باید تمیز نگه داشته شوند. این مشاغل به دنبال یک سرویس شستشوی اتومبیل با صرفه و مقرون به صرفه برای انجام این سرویس هستند و ترجیح می دهند در طول هفته از سرویس شستشوی ماشین استفاده کنند تا آخر هفته.

بازار هدف

· صاحبان اتومبیل شخصی

· لیزر قیمت کارواش خانگی

· کسب و کار های محلی

استراتژی های بازاریابی کارواش سیار

استراتژی بازاریابی توسعه ارزش ویژه برند ، افزایش آگاهی مشتری از کارواش سیار و ایجاد پایگاه مشتری است. این استراتژی از ابزارهای مختلفی برای دستیابی به این هدف استفاده می کند.

آمیخته بازاریابی

محصول / خدمات: کارواش سیار سه نوع خدمات را ارائه می دهد که به شرح زیر است:

· شستشوی اتومبیل (نمای خارجی)

· نظافت اتومبیل (داخلی)

· داخلی و خارجی

مکان: کارواش سیار خدمات شستشوی اتومبیل خود را به صورت یک به یک در محل مربوطه مشتری ارائه می دهد تا مشتریان احساس کنند که مشتری ارزشمند شستشوی اتومبیل هستند و همچنین کارمندان به نگهداری وسیله نقلیه خود اهمیت می دهند.

قیمت:

· شستشوی اتومبیل (نمای بیرونی): Rs. 200

· نظافت اتومبیل (داخلی): Rs. 250

· فضای داخلی و خارجی: Rs. 400

ارتقا: برای ارتقا شرکت ما ، از ابزارهای تبلیغاتی زیر برای ارتقا and و ایجاد آگاهی از خدمات خود استفاده خواهیم کرد. بنابراین ابزارهای تبلیغاتی استفاده شده توسط کارواش موبایل عبارتند از:

· تبلیغات در روزنامه ، مجله و رادیو.

· جزوه قیمت کارواش خانگی

· بندها

· کارت عضویت

برنامه عملیاتی

با توجه به اینکه برنامه عملیاتی مهمترین برنامه در هر ایده تجاری است ، توجه ویژه ای به پوشش همه جنبه های اصلی می شود. در بخش برنامه عملیاتی ،قیمت کارواش ایتالیایی همه چیز در مورد نیازهای جسمی عملیات تجاری ، از جمله مکان فیزیکی کسب و کار ، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای تجارت ما شرح داده شده است. بسته به اینکه چه نوع شغلی را اداره خواهید کرد ، ممکن است شامل اطلاعاتی درباره نیازهای موجودی کالا و تأمین کنندگان و شرح فرآیند تولید باشد.

مردم:

از آنجایی که ما 5 نفری هستیم که این شغل را اداره خواهیم کرد ،قیمت کارواش خانگی مسئولیت ها را به روش زیر تقسیم می کنیم: –

به این ترتیب ما مسئولیت ها را بین خود تقسیم کرده ایم. به جز ما افرادی که برای اداره کار خود جذب می کنیم افراد زیر هستند: –

1) 2 متخصص (که ما از جیلندهر جذب خواهیم کرد)

2) 6 زیردست یعنی 3 زیردست برای هر متخصص. این زیردستان دارندگان مدرک تحصیلی هستند که ما از کالج ها یا با دادن تبلیغات در روزنامه ها جذب می کنیم.

3) تعداد کل از 13 نفری که در شروع کار خود استخدام می کنیم.

روند:

برای اداره تجارت ما این دو فرایند است که باید آنها را دنبال کنیم: –

1.) یکی این است که وقتی مشتری ها برای شستن ماشین خود به ما مراجعه می کنند و پس از سرویس ما باید ماشین را به مکان های مربوطه ببریم.قیمت کارواش خانگی این روند USP اصلی برنامه ما است.قیمت کارواش ایتالیایی بنابراین ، ما برای ارائه خدمات مناسب و به موقع به مشتریان ، سطح خود را به بهترین وجهی امتحان خواهیم کرد.

2.) فرایند دوم که ما انجام می دهیم این است که وقتی مشتری ها برای شستن و تمیز کردن اتومبیل خود با ما تماس می گیرند ، سپس ما با وانت سیار به سراغ آنها می رویم. USP اصلی این سرویس است که ما ظرف 30 دقیقه خدمات را ارائه خواهیم داد به همین دلیل است که ما در ابتدا فقط 40 کیلومتر از منطقه جلندار را پوشش می دهیم.

· تأمین کنندگان

تدارکات تمام مواد مورد نیاز همیشه در حد و اندازه خواهد بود. تامین کنندگان براساس قرارداد خواهند بود. مواد مورد نیاز مانند صابون ، موم ، درخشندگی لاستیک به اندازه کافی کافی است که در زمان شروع کار 4 تا 5 بار شستشو در روز ایجاد کند و در نتیجه آنها را افزایش دهید زیرا کسب و کار به مرور رشد می کند.

تأمین کنندگان ما از خود جلندهر خواهند بود. ما تهیه قرارداد با آنها را انجام خواهیم داد. تمام مواد مورد نیاز مانند موم ، صابون و سایر مواد از تامین کنندگان خواهد بود. مقداری از مبلغ پیش پرداخت برای مواد پرداخت می شود و بقیه بعداً پس از تحویل مواد پرداخت می شود.

· تجهیزات قیمت کارواش خانگی

تجهیزات اساسی مورد نیاز برای کارواش سیار از اهمیت اصلی برخوردار است. کار کامل در سایت مشتری انجام خواهد شد. از دیگر موارد مهم مورد نیاز مخزن آب است. پمپ ، واشر فشار و یک ژنراتور کوچک که در پشت وانت یا اتومبیل نصب شده است و ما از آن استفاده می کنیم.

در وهله اول ما برای راه اندازی اولیه کسب و کار خود به یک وانت نیاز داریم. سپس با رشد کسب و کار ما ، تعداد وانت مورد نیاز نیز افزایش می یابد. در ون ، در ابتدا ماشین فراخوانی نصب می شود تا زمان بندی مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهیم. پمپ و واشر فشار موارد دیگری هستند که در هنگام شستشوی ماشین به آنها نیاز داریم.قیمت کارواش ایتالیایی سپس ما به آبی نیاز داریم که در گالن مورد نیاز باشد.قیمت کارواش خانگی اگر مشتری بدون سرویس شستشوی آب بخواهد ، ما به او سرویس موبایل واکس برای ماشینش می دهیم. در این حالت هیچ آبی هدر نخواهد رفت به جای آن از موم برای این کار استفاده می شود.

ما همچنین ژنراتور را در پشت وانت نصب می کنیم تا خدمات شستشوی تحت فشار را ارائه دهیم. برای شروع کار ، کلیه این تجهیزات در ابتدا مورد نیاز خواهند بود

· محل قیمت کارواش خانگی

این تجارت از نمایشگاه اصلی اداره خواهد شد که در آن ما با تأمین کنندگان ، وام دهندگان خود معامله خواهیم کرد. مشتری روتین و غیره کل تجهیزات مورد نیاز برای جزئیات کامل اتومبیل در ماشین ما ذخیره می شود که خدمات را در مقصد مورد نیاز به مشتریان ارائه می دهد. یک ماشین پاسخگویی در ونکار نصب می شود تا به مشتریانی که برای شستشوی ماشین با ما تماس می گیرند پاسخ دهد یا به آنها وقت بدهد. کار کامل در سایت مشتریان انجام خواهد شد.

نمایشگاه اصلی تجارت ما در جالاندار مستقر خواهد شد ، جایی که ما با مشتریان عادی خود که برای خدمات به آنجا می آیند کار خواهیم کرد.قیمت کارواش خانگی ما این مکان را انتخاب کرده ایم زیرا نزدیک به بزرگراه است و بیشتر اتومبیل ها بعد از مدتی نیاز به شستشو دارند. در زمان امروز مردم وقت زیادی ندارند قیمت کارواش چینی تا اتومبیل های خود را به نمایشگاه برسانند و شستشو را انجام دهند. بنابراین با در نظر داشتن نکات مختلف ، ما این مکان را برای تجارت خود انتخاب کرده ایم. مشتریان دیگری که ما خدمات خود را در محل آنها ارائه می دهیم ، برای آنها تسهیلات ویژه ای در ارائه خدمات درب منزل خواهیم داشت.

تیم مدیریت و مالکیت

آیا دوست دارید یک کارواش سیار راه اندازی کنید ، مشکلی که می توانید از خانه خود آن را اداره کنید و نگران اجاره دادن ساختمان یا یافتن مکان نباشید. تجارت کارواش سیار آن نوع تجارت است و شما می توانید از خانه خود کار کرده و دکل تریلر یا وانت خود را با تجهیزات پشت در محل اتومبیل خود پارک کنید.

با این حال باید به شما هشدار بدهم که کار شستشوی ماشین سیار کار ساده ای نیست ، در واقع بدن شما کاملاً دشوار است و تا زمانی که به آن عادت نکنید هر شب دردناک و خسته خواهید شد. یک نکته خوب در مورد راه اندازی کارواش سیار این است که یافتن مشتری آسان است حتی اگر فقط در چند مایلی خانه خود در مجتمع های اداری محل کار افراد و در همسایگی خود مشغول انجام جزئیات خودکار باشید.

بهترین راه برای تبلیغات مشاغل شستشوی ماشین سیار ، پخش آگهی ها و کارت های بازرگانی و یک علامت مغناطیسی بر روی وسیله نقلیه خود با نام خود است ؛ شستشوی و شستشوی اتومبیل سیار پل.قیمت کارواش خانگی در مشاغل شستشوی اتومبیل سیار ، بهترین مشتری شما از مراجعه افراد دیگری است که شما اتومبیل های آنها را تمیز کرده اید و بسیار عالی با قیمت مناسب کار کرده اید.

تیم مدیریت 1810 متشکل از 5 عضو خواهد بود که با هم مالکین مشترک هستند و بیشترین مالکیت را در شرکت دارند. آنها افراد بسیار متمرکز ، سخت کوش ، پرانرژی و باتجربه ای هستند که استعدادهای ترکیبی آنها یک تیم مدیریتی قوی و واجد شرایط را فراهم می کند. سواتی و پریا تجربه لازم را در زمینه های مدیریت بازرگانی ،قیمت کارواش ایتالیایی امور مالی ، فروش و بازاریابی فراهم می کنند. سوابق تجاری گسترده و اعتبار علمی آنها از نقاط قوت و استعدادها تعریف می کند. Raman ، Bikram ، Nishi تخصص فنی و مهندسی بالایی را ارائه می دهد و مسئول عملیات مکانیکی و الکتریکی و تهیه مواد خواهد بود.

برنامه مالی قیمت کارواش چینی

طرح زیر ترسیم کننده توسعه مالی شرکت شستشوی اتومبیل است. این کسب و کار در ابتدا با سرمایه گذاری غیرمنتظره Rs.15 lac تقریباً توسط چهار دوست Bikram ، Raman ، Swati ، Priyam & Nishi تأمین خواهد شد. و رشد را از طریق جریان نقدی تأمین خواهد کرد. هر 5 دوست حدود 3 لاک سرمایه گذاری خواهند کرد. این بدان معناست که شرکت رشد کندتری از آنچه که می تواند داشته باشد ، اما این اطمینان را به شما می دهد که شرکا کنترل مسیر شرکت را حفظ می کنند. در سال سه امید است که این شرکت بتواند مکان دوم را افتتاح کند. پیش بینی می شود که در آن زمان وام خارج از اعتبار یا سرمایه ویژه خریداری شود.

فرضیات مهم

پیش بینی های مالی شرکت Mobile Car Wash بر اساس فرضیات زیر انجام می شود. تصور می شود که این پیش فرض ها و همچنین پیش بینی های مالی کاملاً محافظه کارانه باشد.

 

مفروضات کلی
سال 1 سال 2 سال 3
ماه برنامه 1 2 3
نرخ بهره فعلی 10.00 10.00 10.00
نرخ بهره بلند مدت 10.00 10.00 10.00
نرخ مالیات 25.42٪ 25.00 25.42٪
دیگر 0 0 0

تجزیه و تحلیل شکننده

جدول و نمودار زیر محاسبات تجزیه و تحلیل قیمت ماهانه برای شرکت شستشوی اتومبیل سیار را نشان می دهد. در اینجا ما بر روی هر دو نوع تمیز کردن ماشین تمرکز کرده ایم که هم خارجی است و هم داخلی. بنابراین ما در حال تعریف بودجه پیش بینی شده با توجه به این مفروضات هستیم.

 

ما BEP ها را از طریق فرضیات مطالعه شده که در بالا پیش بینی شده است ، ساخته ایم.

تجزیه و تحلیل شکننده

واحدهای ماهانه برابری می کنند 423
سرنوشت ماهانه درآمد 3،98،700 روپیه
فرضیات:
متوسط ​​درآمد هر واحد 300 ریال
متوسط ​​هزینه متغیر برای هر واحد 39.5
هزینه ثابت ماهانه تخمینی 3،82،050 ریال

پیش بینی سود و زیان

جدول زیر سود و ضرر درآمد و هزینه پیش بینی شده ماهانه برای سال اول و سالانه برای دو سال آینده برای شرکت شستشوی اتومبیل سیار را نشان می دهد.

در شروع چهار ماه ،قیمت کارواش خانگی ضرر رخ می دهد اما از ماه پنجم سود آغاز شده است که با ماه های مربوطه در حال افزایش است.

از نمودار مشخص است که سود در سال اول تجارت کمتر است اما با گذشت زمان سود سال به سال افزایش می یابد.

کارواش سیار در ماه های ابتدایی حاشیه ناخالص کمتری نشان می دهد قیمت کارواش چینی اما با سرعت گرفتن تجارت حاشیه های ماهانه خوبی را با گذشت زمان نشان می دهد.

اگر مارجین ناخالص را بر اساس سال مطالعه کنیم ، شرکت در حال افزایش حاشیه ناخالص سال به سال است.

 

پیش بینی سود و زیان
سال 1 سال 2 سال 3
حراجی 54،90،000 روپیه 77،66،950 روپیه روپیه 1،16،10،200
هزینه مستقیم فروش 2،29،150 روپیه 3،49،700 5،52،350 روپیه
دیگر
هزینه کل فروش 2،29،150 روپیه 3،79،700 روپیه 5،552،350 روپیه
حاشیه ناخالص 522،60،900 روپیه 74،17،250 روپیه 1،10،57،850 روپیه
حاشیه ناخالص 95.83٪ 95.50٪ 95.24٪
هزینه ها
حقوق و دستمزد 30،84،000 روپیه 44،15،600 روپیه 56.557،700 روپیه
فروش و بازاریابی و سایر هزینه ها 1.300000 روپیه 77.500 روپیه 85000 روپیه
استهلاک 1،03،500 روپیه 1،03،500 روپیه 1،03،500 روپیه
تجهیزات اجاره ای
خدمات رفاهی 1،66،650 روپیه 1.750000 روپیه 1.877.500 روپیه
بیمه 90،000 روپیه 90،000 روپیه 90،000 روپیه
اجاره 2.400000 روپیه 2،75،000 روپیه 3،000،000 روپیه
مالیات بر درآمد 77 هزار و 1000 ریال 11،03،900 روپیه 1،41،4700 روپیه
دیگر
کل هزینه های عملیاتی 45،454،450 روپیه 62،40،500،500 روپیه 78،39،400 روپیه
سود قبل از بهره و مالیات 6،66،150 روپیه 11،76،550 ریال 3،21،85،00 روپیه
EBITDA 7،79،600 روپیه 12،80،250 روپیه 33،22،000 روپیه
هزینه بهره
مالیات های اعمال شده روپیه 1،60،200 2،994،200 روپیه 8،18،050 روپیه
سود خالص 5،15،900 روپیه 8،82،550 ریال 2400،00450 روپیه
سود خالص / فروش 9.40٪ 11.36٪ 20.68٪

جریان نقدی پیش بینی شده

جدول Cash Flow زیر نشان می دهد که اگر MCW فروش پیش بینی شده را داشته باشد ،قیمت کارواش خانگی پس از یک سال فعالیت ، جریان نقدی مثبتی خواهد داشت.

بنابراین در طی پنج ماهه ، جریان نقدی وجود دارد اما پس از ماه ششم جریان نقدینگی در حال افزایش است