به علت افزایش شدید قیمت ارز لطفا قبل خرید تماس حاصل نمایید

ملاحظات مربوط به تست گیربکس صنعتی

hoseinitalhoseinital
2 بازدید

در تستی که مطرح می‌شود از دو گیربکس صنعتی که یک جفت چرخ دنده دارند و بسیار مشابه یکدیگر می باشند، استفاده می شود. در این تست، گیربکس صنعتی مورد اشاره را روی یک پایه چدنی قرار می‌دهند و در از مقابل گیربکس صنعتی مشابه را که همان گیربکس برگردان قدرت می باشد، برای تکمیل مدار استفاده می شود. در این هنگام روی یکی از محورهای گیربکس صنعتی تست استقرار می یابد.

گیربکس خورشیدی

توجه داشته باشید که برای انجام این تست نیرو به بازوی گشتاور در یکی از سه حالت مکانیکی، هیدرولیکی و الکتریکی اعمال می شود. و بر اثر این نیرو، گیربکس برگردان قدرت حول محوری که روی آن قرار دارد، پیچیده می شود. این پی چشم همراه با پیچش محور دوم گیربکس صنعتی می باشد که در اتصال با گیربکس برگردان قدرت اعمال می شود. این کار باعث می شود تا چرخ دنده ها در تماس با یکدیگر باشند.

وظیفه محور دوم گیربکس صنعتی چیست؟

وظیفه محور دوم گیربکس صنعتی رفع خطا ها و تنظیمات اشتباه توسط دو اتصال گاردان می باشد. در چنین حالتی اگر از یک الکتروموتور معمولی کمک گرفته شود، می‌توان به اندازه توان استاتیکی و دینامیکی هدر رفته، در یاتاقان ها و چرخ دنده ها نیرو ایجاد کرد.

چزخ دنده گیربکس

مزایای مهم تست گشتاوری در گیربکس صنعتی چیست؟

می‌توان گفت که مزایای تست گشتاوری در گیربکس صنعتی بسیار می باشد. اما مهمترین مزیت آن این است که در روش مطرح شده امکان اعمال گشتاور آن هم بعد از راه اندازی چرخه روغن کاری و پس از اینکه دنده ها دارای سرعت مورد نیاز شدند، وجود خواهد داشت. دلیل این امر نظر مهندسان در این دوره می باشد که به نظر آنها نقص در یاتاقان زمانی ایجاد می شود که سیستم حرکت خویش را پیش از گشتاور اعمال نماید.

مزیت های کلی روش تست گشتاوری چیست؟

به طور کلی از جمله مزایای تست گشتاوری می‌توان به عدم محدودیت مکانی اشاره کرد. به علاوه هر نوع گیربکس صنعتی میتواند مورد تست قرار بگیرد. به وسایل و تجهیزات بزرگ و پیچیده و با قدرت بالا نیازی نمی باشد. رقم صرفه جویی توان در این تست بسیار بالا می باشد و می توان گفت که بالای ۹۰ درصد است.

چه مشکلی برای بررسی خراش، کندگی و سایش توسط تست گشتاوری وجود دارد؟

تست گشتاوری برای بررسی خراش، سایش و کندگی در ابعاد گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد اما توجه داشته باشید که امکان توقف ماشین بر اساس میزان و مقیاس کندگی و سایش وجود ندارد. به طور مثال آغاز کند گی از کندگی های کوچکتری می باشد که در نهایت سطح بیشتری را به دنبال خواهد داشت. یا سایش با عمل خط خط شدن آغاز می‌شود و به مرور زمان سایش سنگین تر خواهد شد. در اینجا منظور این است که ما نمی توانیم ماشین را به گونه ای تنظیم کنیم که سایش و کند گی را در نقطه مشخصی تشخیص دهد و در نهایت به صورت اتوماتیک از کار بایستد.

دسته بندی گیربکس
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت