لطفا قبل خرید تماس حاصل نمایید

تعمیرات کارواش خانگی

بازدید: 5,242 بازدید

تعمیرات کارواش خانگی

استفاده از دستگاه کارواش خانگی به جهت شست و شو و نظافت روزانه در باغ، پارک، خانه و… بسیار استفاده می شود و در مصرف آب بهینه میباشد؛ به گونه‌ای که با استفاده از واترجت خانگی میزان مصرف آب و مواد شوینده، هزینه ها، نیروی انسانی، زمان شست و شو و… به طور مشهودی، کاهش پیدا می‌کند. اما برخی اوقات استفاده اشتباه و نادرست باعث آسیب به دستگاه و در نتیجه کاهش کیفیت و کارایی دستگاه می‌شود. تعدادی از ایرادات پدیدار شده به راحتی و با دانش فنی، قابل رفع شدن میباشد و برای بعضی از مشکلات باید به تعمیر کار حرفه‌ای برای عیب یابی و تعمیرات کارواش خانگی مراجعه نمود. در ادامه مقاله به آموزش تعمیر کارواش خانگی با عیب یابی دقیق دستگاه و بررسی بعضی از مشکلات عمده و ساده میپردازیم.

تلفن :55414397-021

تلفن :55428537-021

همراه :09192228714

آدرس :تهران خ قزوین روبروی دخانیات مجتمع امپراتور زیر همکف پلاک 23

آدرس نمایندگان در ایران

تبریز روبروی باغ گلستان پاساژوسکانیان طبقه اول 
 ارومیه  خیابان منتظری – بالاتر از سه راه باکری به طرف مرکز   
اصفهان شاپور جديد – خيابان مشيرالدوله – مقابل بانک سپه         
شیراز  خیابان تختی (شهناز) – روبروی کوچه 7                                                                        
زنجان  – هنرستان  –  خ سيلو – هيدروشيلنگ 
  قزوين م تهران قديم داخل گاراژ خاورميانه
بابل  روبروي ترمينال بابل  روبروي ارشاد 27    
گیلان – بندرانزلی – حسن رود – جنب مسجد شهدا 
بوشهر برازجان – خيابان علي آباد -روبروي دبيرستان حافظ 
یزد ، بلوار ۱۷ شهریور روبروی سینما جام جم
زاهدان خیابان امام روبروی سینما فرهنگ 
ميبد خ امام روبروي دندان 
اردکان – خیابان صدراباد – جنب کتابخانه عمومی 
کازرون – خیابان شهید حمیدی – کوچه 17  
کرمان خ 17شهریور
مشهد بلور گاراژدارها بلوار کوشش

تبریز-ارومیه-اصفهان-شیراز -زنجان-قزوین-بابل-بندر انزلی-برازجان-یزد-زاهدان-میبد-اردکان-کازرون-کرمان-مشهد 

تلفن :55414397-021

تلفن :55428537-021

همراه :09192228714

آدرس :تهران خ قزوین روبروی دخانیات مجتمع امپراتور زیر همکف پلاک 23

علت کم شدن فشار کارواش خانگی

عوامل مختلفی برای کاهش فشار در کارواش‌های خانگی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

1. فنر: فنرهای کارواش ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خستگی یا آسیب دیدگی کمیاب شوند که باعث کاهش فشار آب می‌شود.

2. سوپاپ: عدم عملکرد صحیح سوپاپ‌ها می‌تواند باعث کاهش فشار آب در کارواش شود. این مسئله ممکن است به علت لغزش یا آسیب دیدگی سوپاپ‌ها رخ دهد.

3. پکینگ: خرابی یا نقص در پکینگ‌ها نیز می‌تواند باعث نشت آب و کاهش فشار آن شود.

4. سوپاپ لوله خروجی: اگر سوپاپ لوله خروجی کارواش دچار مشکل شود، ممکن است فشار آب کاهش یابد.

5. نازل نامناسب: استفاده از نازل‌های نامناسب و یا آسیب دیده می‌تواند باعث کاهش فشار آب شود.

6. فشار کم آب ورودی: وجود فشار کم آب ورودی به کارواش نیز می‌تواند باعث کاهش فشار آب در سیستم شود.

برای رفع این مشکلات، تعمیرات و تعویض قطعات مذکور، از جمله فنرها، سوپاپ‌ها، پکینگ‌ها و نازل‌ها ممکن است لازم باشد.

تعمیر کارواش

شما میتوانیدجهت تعمیر کارواش با گروه فنی ما تماس بگیرید و دستگاه خود را برای سرویس ارسال نماییید

تعمیر قطع کن کارواش خانگی

متاسفانه راهی برای تعمیر قطع کن نیست و قطع کن باید با نو تعویض گردد

تعمیر نازل کارواش خانگی

نازل کارواش معمولا با سوزنی باریک تمیز میشود اما در صورت گشادی بیش از حد باید تعویض شود تا به دستگاه آسیبی نرسد

 

در کارواش های خانگی موضوعی به نام عمر مفید نخواهیم داشت. چرا که شما اگر بتوانید به صورت مناسب و مداوم از کارواش های خانگی استفاده کنید، برای سالیان طولانی قادر هستید که یک کارواش خانگی سالم و بدون نقصی را داشته باشید...

اما اگر بدون توجه به نکات مهم در حین استفاده از کارواش خانگی، از این وسایل برقی استفاده کنید بعد از مدت کوتاهی مجبور خواهید شد که کارواش خانگی خود را تعمیر کنید.

اکثر افراد بعد از خرید کارواش خانگی به دنبال تعمیر این وسایل می باشند چرا که توجه کافی به نکات نداشته اند و باعث شده اند دستگاه دچار خرابی شود.

به طور کلی می توان علل خرابی کارواش خانگی را استفاده بیش از اندازه، مصرف آب با خاصیت قلیای و اسیدی، عدم رسوب گیری دستگاه، تعویض فیلتر تصفیه آب و استفاده از کارواش خانگی بدون آب دانست. هریک از این موارد باعث خواهد شد که در حالت خوشبینانه کارواش خانگی شما دچار آسیبی شود که نیاز به تعمیر داشته باشد.

یکی از عادت های بد اکثر افراد آن است که بعد از خرابی کارواش های خانگی سعی در تعمیر آن را خواهند داشت، آن هم توسط خودشان.

این افراد با یک سرچ ساده در اینترنت قصد دارند که کارواش خانگی خود را تعمیر کنند. تعمیر کارواش خانگی یکی از حرفه های تخصصی می باشد که لازم است در طی چند سال آن را فراگرفت.

شما نمی توانید با یک آموزش ساده شروع به تعمیر کارواش خانگی خود کنید. شما به جای تعمیر خودسرانه دستگاه می توانید با مراجعه به نمایندگی ها و یا خدمات پس از فروش شرکتی که کارواش خانگی خود را خریداری کرده اید آن را به صورت اصولی و مناسب تعمیر کنید. تعمیر کارواش های خانگی دارای چندین مشکل می باشد.

کارواش خانگی کارچر

در اولین مورد ممکن است شما به طور کلی دستگاه را از کار بیاندازید و دیگر حتی با مراجعه به نمایندگی ها نتوانید آن را تعمیر کنید. در این مورد تنها دچار خسارت مالی خواهید شد.

اما در مورد بعدی که قرار است برایتان توضیح دهم، ممکن است علاوه بر موضوع خسارت مالی دچار زیان جانی هم شوید. سیستم کارواش های خانگی برای افرادی که تا به حال تجربه و علم کافی تعمیرات وسایلی همانند کارواش خانگی را نداشته اند بسیار پیچیده و گنگ می باشد.

از همین رو کسی که سیستم کارواش خانگی برایش گنگ و پیچیده می باشد، با دستکاری قطعات آن باعث خواهد شد دستگاه دارای اتصالی برق شود.

کافی است بعد از اطمینان از درست شدن دستگاه آن را به برق متصل کنند. نه تنها باعث برق گرفتی خود فرد می شود حتی ممکن است با مرطوب بودن محیط و اتصال کارواش خانگی به زمین مرطوب، افرادی که در قسمت مرطوب زمین اطراف دستگاه هستند دچار برق گرفتی شود.

در بدترین حالت ممکن است علاوه بر برق گرفتی باعث انفجار دستگاه شود. چرا که دستگاه کارواش خانگی با آب و برق کار می کند و ترکیب این دو باعث خواهد شد اتفاقاتی همچون برق گرفتی و حتی انفجار به وجود بیاورد. تعمیر کارواش خانگی هیچ ارتباطی به افرادی که سیم کش هستند، و یا کولر های آبی و ... را تعمیر می کنند ندارد.

شما نمی توانید یک وسیله برقی را به هر کسی دهید تا آن را تعمیر کند. به طور مثال شما حاضر هستید که کامپیوتر خانگی خود را برای تعمیر، در اختیار کسی قرار دهید که تنها کولر آبی تعمیر می کند؟ یقینا جواب سوال خیر می باشد. از همین بابت لازم است که هر وسیله ایی را برای تعمیر به متخصصان مربوط به آن وسیله بسپارید.

مورد مهمی که در رابطه با تعمیر کارواش خانگی وجود دارد آن است که بعد از خرابی دستگاه به هیچ وجه آن را به برق متصل نکنید. یک وسیله ایی که دچار آسیب شده است با اجبار و زور نمی تواند مجدد کار کند. پس لازم است بعد از خرابی آن را به هیچ وجه به برق متصل نکنید.

گیربکس

تعمیر گاه های زیادی در سطح شهر برای تعمیر وسایل برقی همچون کارواش خانگی وجود دارند. ولی به شما توصیه می کنیم که به هیچ وجه برای تعمیر کارواش خانگی خود آن را به دست تعمیرکارانی که از سوی نمایندگی شرکت کارواش خانگی تاییدیه ایی ندارند، نسپارید. بهترین گزینه برای تعمیر کارواش خانگی تنها نمایندگی شرکت آن می باشد.

حتی برای تعمیر پمپ کارواش خانگی نباید آن را به دست متخصصان شرکت های دیگر بسپارید. در ادامه نکاتی را برای تعمیر این وسایل به شما توضیح خواهیم داد که بتوانید به راحتی و بدون استرس آن را در کمترین زمان توسط نمایندگی های مربوط تعمیر کنید. بهتری است اول بدانیم یک کارواش خانگی خراب چه ویژگی هایی دارد.

معمولا این دستگاه ها زمانی که دچار خرابی می شوند، کارایی خود را از قبیل مقدار آب خروجی از دست می دهند. مورد دیگر مربوط به صدای غیر نرمال آن ها می باشد. اگر صدایی که از دستگاه به گوش شما مرسد نا آشنا و یا ناخوشایند می باشد تنها کاری که باید انجام دهید آن است که دستگاه را سریعا خاموش کرده و اتصال برق به دستگاه را قطع کنید.کارواش خانگی ایتالیایی

همچنین لازم است که آب درون مخزن را تخلیه کنید. لرزش بیش از حد دستگاه نیز نشان از خرابی دستگاه کارواش خانگی است. اگر احساس کردید که لرزش دستگاه کلا از بین رفته است و یا بیش از حد معمول می باشد، همانند مورد قبل باید آن را خاموش کنید.

بعد از آن که متوجه خرابی دستگاه کارواش خانگی شدید لازم است آب درون مخزن را تخلیه کرده و آن را کاملا خشک کنید. با مطالعه دفترچه و همچنین تماس با مشاورین شرکتی که کارواش خانگی را از آن خریداری کرده ایی، دستگاه را به نمایندگی های مربوطه برده و برای تعمیر دستگاه را به متخصصان آن را بسپارید.

اگر خرابی دستگاه در سطح متوسط باشد می توانید در طی یک هفته دستگاه خود را تحویل بگیرید. یکی از نکات مهمی که باید رعایت کنید آن است که بعد از تحویل گرفتن دستگاه آن را در همان نمایندگی امتحان کنید. امتحان کردن دستگاه را به هیچ وجه به زمان دیگری موکول نکنید. برای دریافت شماره های شرکت مربوطه لازم است دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید.

تعمیرات واتر جت خانگی

تعمیرات و سرویس کارواش های خانگی

شما میتوانید کارواش های خانگی خود رابه خدمات پس از فورش ایتال سرویس بسپارید تا با بهترین کیفیت تحویل بگیرید .

کارواشهای خانگی خود را با خیال آسوده به ما بسپارید تا ابتدا با بهترین کیفیت و سپس با بهترین قطعات  و قیمت مناسب  به شما تحویل دهیم .

شما حتی میتوانید کارواش های خانگی خود را از شهرستانها برای ما ارسال کنید. تا در اسرع وقت برای شما ارسال کنیم.

فقط پمپ های :پمپاک- لاور- دلتاجت  که قطعات داشته باشند.

https://tamasha.com/embed/83KX4کارواش خانگی یک دستگاه نظافتی پر کاربرد است که از فشار آب برای از بین بردن آلودگی ها بهره می برد. اگر شما اطلاعی از مشکلات احتمالی همراه با این دستگاه نداشته باشید، ممکن است هر یکی دو هفته یکبار مجبور شوید به تعمیرگاه آن بروید. اما بیشتر این مشکلات، به سادگی و با صرف زمان اندک توسط شما قابل حل هستند.

تعمیرات کارواش خانگی در تهران

گروه صنعتی ایتال سرویس با داشتن تعمیرگاه مرکزی در تهران آماده اراعه خدمات در تهران است.

دلایل خرابی کارواش خانگی

دلایل خرابی کارواش خانگی
به صورت کلی می‌توان دلیل خرابی کارواش خانگی را استفاده کردن بیش از حد، مصرف آب با خاصیت قلیای و اسیدی، عدم رسوب گیری دستگاه، تعویض فیلتر تصفیه آب و استفاده از کارواش خانگی بدون استفاده از آب شناسایی کرد. هر کدام از این موارد باعث می‌شود که در صورت خوش بینانه کارواش خانگی شما باعث آسیبی دیدگی شود که احتیاج به تعمیر خواهد داشت.

مشکلات معمول کارواش خانگی و درست کردن!

کارواش خانگی ساخت شرکت های معتبر دارای کیفیت بالایی هستند اما با این حال به دلایلی ممکن است در حین کار با آن ها با مشکلاتی روبرو شوید. در ادامه راهنمای سریع حل مشکلات رایج کارواش خانگی بیان می شود.

عدم پاشش آب از نازل دستگاهتفنگی خانگی

در صورتیکه آبی از دستگاه خارج نمی شود، اول از همه باید خود نازل را بررسی کنید. ذرات جامد داخل آب خصوصا مواد شیمیایی حل نشده و دیگر املاح ریز می توانند موجب گرفتگی نازل شوند. بنابراین تمیز کردن نازل اولین اقدام برای رفع این مشکل است. اگر هنوز آبی از نازل خارج نمی شود، گرفتگی ورودی آب را بررسی کنید. در صورتیکه با رفع گرفتگی این دو بخش، هنوز مشکل وجود دارد، احتمالا باید صدای مکش هوا را بشنوید. این صدا نشان می دهد که مخزن مواد شوینده خالی یا اتصالات شلنگ شل شده و پمپ هوا می کشد. با پر کردن مخزن و محکم یا تعویض نمودن اتصالات این مشکل را برطرف کنید.

کم بودن فشار آب خروجی

در صورت پایین بودن فشار آب خروجی از دستگاه کارواش خانگی ، ابتدا گرفتگی ورودی آب را بررسی و آنرا بر طرف نمایید. احتمال دیگر، استفاده از نازل معیوب یا نازل با سایز نادرست می باشد که منجر به کم شدن فشار آب می گردد. بنابراین در قدم بعدی، نازل کارواش خانگی را تعویض نمایید. علت دیگر این مشکل که واضح به نظر می آید، کم بودن حجم آب ورودی می باشد. افزودن مواد شوینده به مخزن تقریبا خالی آخرین راهکار برای حل مشکل پایین بودن فشار آب یا محلول شستشوی خروجی به حساب می آید.سرسیلندر کارواش خانگی

خروج مقدار کم ماده شوینده

شایع ترین دلیل خروج ماده شوینده با جریان کم از دستگاه کارواش خانگی، به اتمام رسیدن ماده شوینده داخل مخزن می باشد. دلیل رایج دیگر، بسته بودن شلنگ مواد شوینده است. بنابراین در راستای حل این مشکل، ابتدا باید از پر بودن مخزن کارواش خانگی و عدم گرفتگی شلنگ اطمینان حاصل کنید. باز نبودن شیر مخصوص مواد شوینده دلیل دیگر این مشکل است. همچنین زیاد بودن فشار، از کار کردن صحیح این پمپ جلوگیری می نماید.

آموزش تعمیر کارواش خانگی

برخی از عمده‌ترین مشکلات در زمان استفاده از دستگاه کارواش خانگی را در ادامه مقاله بررسی میکنیم:

  1. کاهش فشار آب پمپ کارواش
    یکی از حائز اهمیت‌ترین بخش در زمان آموزش تعمیر کارواش خانگی شناسایی دقیق از دلیل کاهش فشار کارواش خانگی میباشد. از عمده‌ترین مشکلاتی که، صاحبان دستگاه واترجت از آن شکایت دارند و دلیل نارضایتی آن‌ها میباشد، عدم ارائه فشار تنظیم شده و مورد انتظار توسط این دستگاه میباشد. افراد گفته‌اند که فشار جریان آبی که از نازل خارج شده کمتر از میزان تنظیم شده است و مورد انتظار میباشد. در شرایطی که فشار به درستی به مشتری بیان شود، باید عملکرد پمپ را به صورت دقیق بررسی نمود.
    در زمان سلامت کامل پمپ، می بایست به سراغ دیگر دلایل رفت. از هر ۱۰ مورد که در دستگاه‌های خود با کاهش فشار آب روبرو خواهد شد، ۹ مورد آن به علت وجود جرم و آلودگی در پمپ دستگاه اتفاق خواهد شد. این آلودگی دلیل گرفتگی شیر، لانس و نازل خواهد شد. در نتیجه بهتر می باشد بعد از رفع این مشکل نازل تعویض شود. قبل از اقدام برای تعویض می بایست از سایز مناسب نازل اطمینان حاصل کرد. سایر دلایل عبارتند از:
    · فرسودگی نازل: در این زمان باید نازل کارواش خانگی را تعویض نمود.
    · ورود هوای غیر طبیعی در لوله‌های ورودی آب: به جهت رفع این مشکل می بایست در ابتدا لوله را باز کند، هوا را آزاد کند و بعد دوباره لوله‌کشی را وصل نمود.
    · وجود نشتی در شلنگ خروجی آب: در این حالت می بایست شلنگ جدیدی جایگزین شلنگ قبلی کرد.
    · فرسودگی واشر ها: می بایست واشر ها را بازبینی کرد و در صورت وجود فرسودگی، آن ها را تعویض نمود.
    · گرفتگی دهانه شیر خروجی: شیر خروجی در صورت گرفتگی باید تعویض گردد.
    · عدم تامین آب کافی توسط منبع: بررسی شار آب تامین شده توسط منبع و اطمینان از عدم وجود مانع بر سر راه آب ورودی
    · وجود گرفتگی در فیلتر مکش: بازبینی مجدد و تمیز کردن فیلتر
  2. عملکرد غیر طبیعی و تعمیر پمپ کارواش خانگی
    اگر که احساس کردید مشکلی در کارکرد پمپ دستگاه کارواش خانگی وجود دارد و سختی در عملکرد، باید موارد زیر را بررسی کرده و تعمیرات کارواش خانگی را انجام دهید:
    دمای زیاد و غیر مجاز آب ورودی: احتمال دارد که دمای خود آب زیاد باشد و یا در مناطق گرم و در معرض نور آفتاب، دمای آب داخل شیلنگ بالا رود. برای رفع این مشکل باید شلنگ را تا حدی که می‌شود در سایه قرار دهید و از آب سرد استفاده کنید.
    کم بودن سطح مقطع دهانه ورودی آب به پمپ دستگاه کارواش خانگی: باید سایز دهانه مناسب با مدل دستگاه ست باشد.
    نفوذ هوا به لوله: در صورت اطمینان از نفوذ هوا به داخل لوله دارید، باید لوله به شکل درست و محکم متصل شود.
  3. داغ شدن موتور کارواش خانگی
    با یادگیری تعمیر کارواش خانگی می‌توان سریعا فهمید که داغی بیش از اندازه موتور به هنگام استفاده از دستگاه واترجت خانگی، می‌تواند به علت زیر رخ دهد:
    نازل با دهانه کوچک: با وجود عدم انطباق دستگاه با سایز نازل، باید نازل تعویض شود و سایز مناسب به روی دستگاه نصب گردد.
    گرفتگی یا چسبیدن شیر تخلیه: میبایست شیر تخلیه کننده تمیز گردد و یا به جهت دستیابی به نتیجه بهتر، تعویض شود.
  4. چکه کردن آب
    پیچ و مهره و اتصالات بسیار زیادی در طراحی یک دستگاه واترجت خانگی است، در هنگام آموزش تعمیر کارواش خانگی مهم‌ترین نکته چک کردن کارکرد صحیح این اتصالات میباشد به دلیل اینکه در صورت نقص در هر کدام از این بخش، چکه کردن اب اتفاق خواهد افتاد. این فقط چکه کردن آب نخواهد بود، که باعث بروز مشکل خواهد شد، چرا که در بعضی موارد روغن نیز چکه خواهد کرد. به همین دلیل به هنگام تعمیر واترجت خانگی میبایست حداقل ۲ بار در سال از سالم بودن تمامی پیچ و مهره مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و در صورت نیاز تعویض شوند.
  5. علت قطع و وصل شدن کارواش خانگی
    این مشکل عموما، بیشتر زمان‌هایی به علت وجود گرفتگی در شیر آب ورودی و شلنگ فشار قوی خواهد بود. برای این مورد که احتیاجی به تعمیر کارواش خانگی نباشد بهتر است بعد از هر ۵ یا ۶ بار استفاده از دستگاه این قسمت‌ها به طور کامل تمیز شود. به خصوص در زمان شست و شوی آلودگی‌های از جنس چوب، چرا که به علت فشار بالای آب چوب شکسته شده و آلودگی‌های کوچک با ورود به قسمت ورودی و خروجی آب باعث گرفتگی خواهد شد. در زمان آموزش تعمیر کارواش خانگی احتمال دارد تا پلانجر و یا پیستون شکسته شده باشد. در نتیجه، در صورت تمیز بودن ورودی و خروجی آب باید این مورد را مورد نظر قرار دهید.
    در چه صورت به تعویض واترجت صنعتی اقدام کنیم؟
    با مقدار کمی تعمیرات بر روی دستگاه واترجت خانگی بیشتر خرابی‌های دستگاه جت واش خانگی رفع خواهد شد. اما اگر که نیاز باشد تا هزینه زیادی صرف تعمیر کارواش خانگی خود انجام داد، تعویض دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود.

به طور کلی این دستگاه هنگامی که دچار خرابی خواهد شد، کارایی خود را از جمله مقدار آب خروجی از دست خواهد داد. مورد دیگر بابت صدای غیر نرمال آن خواهد بود. اگر صدایی که از دستگاه به گوش شما برسد و نا آشنا و یا ناخوشایند باشد، تنها کاری که میبایست انجام داد این است که دستگاه را فورا خاموش کنید و اتصال برق به دستگاه را قطع کنید.
این نکته حائز اهمیت است که، لازم میباشد که آب درون مخزن را تخلیه کنید. لرزش بیش از اندازه دستگاه نیز نشان خرابی دستگاه کارواش خانگی میباشد. اگر احساس کنید که لرزش دستگاه کاملا از بین رفته یا بیش از حد معمول است، مثل مورد قبل باید آن را خاموش کرده و به تعمیرگاه انتقال دهید.
پس از این مورد که متوجه خرابی دستگاه کارواش خانگی شدید، احتیاج است آب درون مخزن را تخلیه کنید و آن را به صورت کامل خشک کرده و با مطالعه دفترچه و همچنین تماس با مشاورین شرکت سازنده کارواش، که کارواش خانگی را از آن خریداری نموده‌اید، دستگاه را به نمایندگی اصلی مربوط ببرید.

نکته حائز اهمیت

شما هیچوقت قادر نخواهید بود با یک آموزش ساده از یوتوب، تعمیر کارواش خانگی خود را شروع کنید. شما به جای تعمیر خودسرانه دستگاه خواهید توانست با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز و یا خدمات پس از فروش شرکت که کارواش خانگی خود را از او خرید کرده‌اید آن را به گونه اصولی و مناسب تعمیر خواهد کرد. تعمیر کارواش‌های خانگی دارای چند مشکل بزرگ است.
در اولین مورد احتمال دارد که شما به صورت کلی باعث شوید که دستگاه را از کار بیاندازید و دیگر حتی با مراجعه به نمایندگی‌ نمی‌توانید آن را تعمیر کنید و مجددا استفاده کنید. در این موقعیت شما فقط دچار خسارت مالی شده‌اید.

آموزش تعمیرات کارواش خانگی

شما میتوانید با دیدن این فیلم آموزش لازم جهت تعمیرات کارواش را مشاهده کنید.

هشدار: کسی با دیدن این یک فیلم نمیتواند به صورت کامل حرفه ای شود.

پس کارواش خانگی خود را برای کاهش قیمت به ما بسپارید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
به طور کلی می توان گفت که، تعمیر و تعویض قطعات کارواش خانگی کار بسیار پیچیده‌ای میباشد. بهتر است که این کار توسط تکنسین‌های شرکتی صورت پذیرد که بسیار مجرب و با تجربه هستند. چرا که ممکن است، این کار باعث خرابی کامل دستگاه شود. و دیگر قابل تعمیر نباشد.
می توان با بررسی این مشکلات و رفع آن ها بدون نیاز به مراجعه به تعمیر کار متخصص، کارواش خانگی خود را به سادگی و با کمترین ابزار و تجهیزات رفع خطا کرد. اما برای اینکه به تعمیر کارواش خانگی نیاز نداشته باشید لازم است تا دمای آب ورودی را مدنظر قرار دهید. دمای آب ورودی نیز یکی از اصلی ترین موارد به هنگام استفاده از یک واتر جت صنعتی آب سرد می باشد. به منظور کسب بهترین نتایج لازم است تا از آب کاملا خنک در دستگاه استفاده شود. در فصول گرم سال حتی تابش نور خورشید به شیر آب ورودی نیز می تواند سبب گرم شدن اب ورودی و بروز مشکلات مختلف گردد. آب گرم می تواند به موتور و پمپ دستگاه آسیب وارد نماید. همچنین چک کردن شیر های تخلیه نیز از اهمیت زیادی برخورداری است ممکن است.تعمیرات کارواش

دسته‌بندی کارواش
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت